10 tipů na poskytování produktivní zpětné vazby
Negativní zpětná vazba není něco, co by někdo buď rád poskytoval nebo přijímal. Rádi o sobě přemýšlíme, jako kdybychom neměli žádná slabá místa. Nicmé...
Negativní zpětná vazba není něco, co by někdo buď rád poskytoval nebo přijímal. Rádi o sobě přemýšlíme, jako kdybychom neměli žádná slabá místa. Nicmé...
Jací jsou současní klienti? Nároční. Ostražití. Skeptičtí. Rádi se rozdělí o názory, pozitivní, nebo negativní, na sociálních sítích, nebo na fórech. ...
Response rate, nebo-li úroveň účasti výzkumu, svatý grál každého výzkumníka. Popisuje vztah mezi vyplněnými dotazníky a počtem respondentů – pok...
Níže v článku se dočtete co udělat, aby se výzkum začal a skončil ve Vámi požadovaný čas. Od nějaké doby jsme si mohli všimnout vzrůstu popularity tre...
Téma, kterému je zasvěcený tento text, je opravdu hodně široké. Umění vytvoření správného dotazníku je složitá věc. My si to však zkusíme nějak zkráti...
Jak napsat pozvánku k vyplnění dotazníku, aby respondenta zaujala a neskončila v prachu mezi ostatními ignorovanými emaily? To se dozvíte v dnešním čl...