Feedback – co to je a proč stojí za to ho shromažďovat
Čekáme na Vaši zpětnou vazbu! Zanechte prosím zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá – každý z nás se určitě setkal s takovými nebo podob...
Čekáme na Vaši zpětnou vazbu! Zanechte prosím zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá – každý z nás se určitě setkal s takovými nebo podob...
Od společností, které úspěšně implementovaly Net Promoter System se můžeme dozvědět hodně. Jedním z nejdůležitějších ponaučení je, že úspěch zvyšování...
Komu nejlépe naslouchat – spotřebiteli, který používá naše produkty a uživatele služeb nebo zájemce o práci v naší společnosti? Které názory mohou být...
Náborový proces je pro společnost šancí nejen rozšířit tým o hodnotného zaměstnance, ale také získat informace potřebné k vytvoření pozitivního obrazu...
Zaměstnanci jsou klíčovou zásobou každého zaměstnavatele. Ale jak často mezi nimi provádíte průzkum spokojenosti? Jednou ročně? Jednou za několik let?...
V článku najdete informace na téma provedení průzkumu spokojenosti zaměstnanců. Dozvíte se o důsledcích nedostatečného monitorování této procedury, al...