O Net Promoter System (NPS), neboli proč je spokojenost zákazníků klíčem k úspěchu
Usilujete o rozvoj – chcete jít ještě dál a dosáhnout více. Jste-li vědomý ředitel marketingového oddělení, oddělení Voice of Customers nebo Customer ...
Usilujete o rozvoj – chcete jít ještě dál a dosáhnout více. Jste-li vědomý ředitel marketingového oddělení, oddělení Voice of Customers nebo Customer ...
Komu nejlépe naslouchat – spotřebiteli, který používá naše produkty a uživatele služeb nebo zájemce o práci v naší společnosti? Které názory mohou být...
V nedávné minulosti, kdy obchodník potřeboval získat prostředky pro své činnosti, stačil krátký příběh o několika výhodách. Dnes ředitelé, manažeři ne...
Pokud máte vlastní podnikání, určitě děláte vše proto, aby byli Vaši klienti spokojení a byli loajální Vaší značce. Jak však můžete zjistit, že vše co...
Marketingový průzkum dlouhodobě prokázal, že udržení nově získaného zákazníka je mnohem levnější a efektivnější než získání jiného. Proč tedy společno...
V článku Vám řekneme proč je průzkum spokojenosti zákazníků tak důležitý, jak ho provádět dlouhodobě pomocí Netquest.cz a představíme Vám několik přík...