Feedback – co to je a proč stojí za to ho shromažďovat
Čekáme na Vaši zpětnou vazbu! Zanechte prosím zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá – každý z nás se určitě setkal s takovými nebo podob...
Čekáme na Vaši zpětnou vazbu! Zanechte prosím zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá – každý z nás se určitě setkal s takovými nebo podob...
Každá společnost by chtěla, aby její zákazník byl… spokojený. Je to tak. Je to jeho spokojenost se společností, provedený nákup nebo využitá služba, k...
Kde získat znalosti o tom, kolik úsilí zákazník do daného procesu obětoval? Z online průzkumu. Spoustu praktických informací o zkušenostech zákazníka ...
Dlouhou dobu Vám doporučujeme, abyste prováděli průzkumy spokojenosti zákazníků. Nebudeme zde znovu psát všechny výhody, které mohou Vám nebo Vaší spo...
Populární ukazatel používaný ke stanovení úrovně spokojenosti zákazníků (zejména v marketingu), to je Customer Satisfaction Index. Je důležité vě...
V předchozím článku jsme hovořili o možnostech a způsobech transformace společností spolupracujících v rámci B2B na propagátory Vašeho podnikání. Dnes...