Chcete zaslat respondentovi souhrn jeho odpovědí společně s výsledky jeho testu? Poděkovat mu za vyplnění dotazníku? Nebo mu chcete zaslat slevový kupon za účast ve výzkumu? To je jen krátký přehled z řady možností, jak využít naší nové funkce. Detaily naleznete v dnešním článku.
V záložce „E-mail po vyplnění” můžete nastavit automatické zasílání e-mailu respondentům, kteří se zúčastnili výzkumu a vyplnili dotazník. Důležité je, že mimo textu určeného všem, zpráva může obsahovat dynamicky dosazované personalizované prvky, pro každého respondenta jiné. Příklady použití představujeme níže.
- Zprávu z poděkováním a slevovým kuponem, který uživatel získá po vyplnění dotazníku. Odměnění respondentů způsobí, že mnohem ochotněji vyplní Váš dotazník. Do obsahu zprávy můžete dynamicky vložit identifikační, nebo slevový kód. Do zprávy můžete rovněž např. umístit odkaz na stažení nějakého souboru, který respondent obdrží jako odměnu za vyplnění. V případě konference a jejího hodnocení, můžete např. připojit odkaz na prezentaci a materiály z ní.
- Potvrzení registrace na školení, nebo konferenci. Poskytnutí bezprostřední informace, že byl respondent registrován do seznamu, je velmi důležité. Hlavně to potvrzuje, že registrace byla úspěšně dokončena. Zaslání potvrzení je obzvláště důležité v případech, kdy je zájemců o tuto událost mnoho. Do zprávy můžete vložit údaje, které Vám zanechal respondent, jako jméno, příjmení, nebo e-mail a rovněž datum a téma konference, na kterou se účastník zapsal.
- Výsledky testu (v případě znalostního testu). Odeslání zpětné vazby o výsledku testu zaručí, že se respondent bude moci později vrátit ke zprávě a analyzovat svoje výsledky.
- Analýza výsledků testu (v případě psychologického testu). Po prezentaci bodového výsledku testu, je užitečné respondentovi ukázat co nasbírané body znamenají. Využitím funkce „Zpětná vazba” můžeme připravit komentář ke konkrétním výsledkům společně s analýzou, nebo doporučením dalšího vzdělávání v některých oblastech.
- Poděkování za účast ve výzkumu a strávený čas. Díky tou si budujeme pozitivní vztah s naším respondentem. Zvětšujeme tím šanci na to, že respondent v budoucnu opět vyplní náš dotazník, pokud bude zapotřebí.
- Potvrzení o obdržení zprávy. Pokud jsme vytvořili formulář na ohlašování chyb, např. na internetové stránce, můžeme zasílat potvrzení o obdržení zprávy společně s informací, kdy zašleme odpověď.
Pokud jsme posílali emaily pomocí Netquest.cz a máme nastaveno u dotazníku nejvyšší zabezpečení, e-mailové adresy pro zaslání potvrzení, můžeme stáhnout z distribučního seznamu, který jsme využili při rozesílání pozvánek. Druhým způsobem na získání e-mailové adresy je umístění otázky na e-mail do dotazníku. To se hodí v situaci kdy data sbíráme mimo naši databázi, např. ve formuláři na www stránce.
Před odesláním e-mailů našim respondentům, bychom si měli připravit poděkování. Tuto funkci najdete v záložce „Vytvoření” -> „E-mail po vyplnění”. Pamatujte, že taková zpráva může být dynamická a bezprostředně směrována našemu respondentovi. Využitím maker se stane zpráva více personalizovaná (o tom jak takovou zprávu vytvořit, se můžete dočíst v našem Průvodci). Samozřejmě podobně jako v případě mechanismu zasílání pozvánek, máte možnost celkové personalizace vzhledu takového potvrzení. Článek v Průvodci s technickými detaily se nalézá zde. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte.
Funkce je dostupná v balíčku Enterprise.