V modulu filtrování výsledků jsme provedli několik změn, které mají za úkol:
- přizpůsobení kritérií filtrování při prohlížení individuálních vyplnění a křížových tabulek
- možnost uložení vybraných filtrů
- možnost filtrování dalších kritérií jako je e-mail respondenta, nebo adresní štítek z kontaktů
- usnadnění generování souborů s přefiltrovanými údaji
Filtrování individuálních vyplnění a výsledků křížové tabulky
Definovaný filtr, použitý v záložce souhrnných výsledků, se nyní vztahuje i k prohlížení individuálních vyplnění a analýze křížové tabulky.
Nejlépe si to ukážeme na příkladu. Předpokládejme, že zkoumáme spokojenost našich zákazníků. Vytvoříme filtr, který nám má ukázat jen negativní odpovědi na konkrétní otázku. Po vytvoření takového filtru přejdeme do záložky „Individuální vyplnění”. V tento moment budeme prohlížet vyplnění jen nespokojených klientů. Zbytek vyplnění bude ukrytý do doby vypnutí filtru.
Podobně to vypadá i při analýze křížové tabulky. Jestliže zkřížíme dvě otázky a máme stále aktivní filtr pro nespokojené klienty, výsledkem analýzy budou pouze odpovědi, které splňují podmínku filtru.
Uložení a správa kritérií filtrů
Představme si, že neustále provádíme průzkum spokojenosti zákazníků v našem internetovém obchodě. Každý týden kontrolujeme výsledky uživatelů, kterří:
– nejsou ještě našimi klienty
– přišli na stránku z cenového srovnávače
– chtěli nakoupit
– nenašli informaci o produktu který hledali
– nedokončili nákup
Díky možnosti uložit filtr, můžeme zvolená kritéria zadat jen jednou a uložit je jako filtr (např. Nový zákazníci z porovnávače) a při dalších analýzách ho znovu použít, aniž bychom museli vše definovat znovu.
Dalším příkladem je průzkum spokojenosti zaměstnanců. E-mailové adresy máme rozděleny podle pracovních pozic, na kterých zaměstnanci pracují. Díky tomu, že od teď funguje možnost uložit kritéria filtrování, můžeme vytvořit následující filtry: zaměstnanec, vedoucí týmu, vedoucí oddělení, ředitel. Následně, aniž bychom museli znovu definovat nová kritéria, můžeme snadno přepínat mezi jednotlivými filtry a výsledky.
Filtrování podle dodatečných kritérií
Od této chvíle nemusíte filtrovat výsledky ankety jen podle odpovědí uvedených v dotazníku. Jestliže jsou Vaše kontakty popsány dodatečnými štítky, jako např. oddělení, pozice, nebo typ klienta, můžete jednoduše získat údaje o výsledcích pro dané oddělení, pro danou pozici, nebo typ klientů. Stačí pouze vybrat správný štítek, zadat příslušnou hodnotu, či-li např. názv oddělení, klikněte na filtrovat a je to!
Pokud nejsou Vaše kontakty dostatečně popsány, můžete nastavit filtrování např. podle konkrétní e-mailové adresy. Např.: ukažte si souhrnné výsledky respondentů, jejichž e-mail obsahuje doménu seznam.cz, nebo neobsahuje doménu gmail.com.
Generování souhrnných výsledků a reportů
Od této chvíle je generování reportu s přefiltrovanými výsledky ještě jednodušší. Pokaždé, když budete mít zapnutý jakýkoliv filtr, tak při generování pdf/docx/xlsx reportu se Vám vygeneruje report obsahující výhradně údaje náležící k vybranému filtru. Pro generování používáme stále ta samá tlačítka, která k tomu byla určena i před tím.
Kromě toho, na hlavní stránce docx, nebo pdf reportu jsou vypsány kritéria vybraného filtru.
Pokud máte nějaké dotazy, nebo problémy spojené s novým filtrováním výsledků, kontaktujte nás. Jsme Vám k dispozici 🙂