Jaké změny nastaly ve filtrování výsledků? Jak efektivně využívat nové funkce? V jakých případech využít nové funkce? Chcete-li znát odpovědi na tyto otázky, přečtěte si následující článek.
Mezi uživateli našeho portálu se nachází spousta těch, kteří pracují pro veliké a malé společnosti. Bez ohledu na to, jak veliká je firma, nebo výše obchodů, všechny spojuje jedna věc – cyklické reporty. Každý pracovník při zaslechnutí slova „report” dostává husí kůži. Před očima vidí práci do noci, moře vypité kávy a promarněný čas. Proč? Díky našemu portálu se report vytváří sám a sám se zasílá na vybraný e.mail. Vize hotové zprávy, která leží v pondělí ráno na Vašem stole a její vytvoření Vám trvalo cca 3 minuty, se Vám líbí? Tak to prosím čtěte dále 🙂
Začněme od začátku. Mnoho společností provádí různé marketingové průzkumy, na příklad průzkum spokojenosti zákazníka. Za tímto cílem oslovují každý týden veliké množství osob, aby vyplnili jejich dotazník. Prozatím portál umožňoval posílání automatické zprávy s informací o vyplnění dotazníku. To vedlo ke zbytečnému zaplnění e-mailové schránky zbytečnými informacemi. Dobrým nápadem bylo generování týdenního, nebo méně častého reportu, který by obsahoval data ze všech vyplněných anket. To rozhodně zkracovalo čas na práci každému běžnému uživateli. Nicméně z obdrženého množství informací
bylo nutné vybrat ty, které nás zajímali nejvíce. To už byl pro běžného uživatele problém.
To je důvod, proč se náš portál rozhodl pomoc každému našemu uživateli a vylepšil funkce cyklických reportů. Nyní stačí vytvořit konkrétní filtr, ve kterém si určíme jaké informace nás zajímají a pak čekáme na hotové informace na vybraná témata. Šetříme tím potřebný čas na prokousání se všemi dotazníky a zpracování dat.
Nyní krátký návod typu „udělej si sám” – či-li jak na novou funkci.
V případě již vytvořeného dotazníku přecházíme do záložky Analýza a vybíráme Agregované výsledky. Následně, abychom získali pro nás zajímavé informace, klikáme na tlačítko Filtrovat výsledky.
Poté budete přesměrování na stránku s agregovanými výsledky, na které můžete vytvářet a ukládat své filtry.
První filtr se vztahuje k časovému období průzkumu, který chcete analyzovat. Může to být celá délka průzkumu, nebo konkrétní období, nebo relativní období.
V případě následujícího filtru můžete třídit data podle informací, která Vás nejvíce zajímají, jako např. nespokojení klienti, ne-uživatelé našeho produktu, nebo jiné informace týkající se našeho produktu. Abyste vybrali odpovědí, které Vás zajímají, musíte označit checkbox u odpovědi.
Neoznačené odpovědi nebudou brány na zřetel v případě generování reportu podle konkrétního filtru.
V příkladu na obrázku výše, chceme filtrovat pouze klienty, pro které jsou uvedené faktory velmi důležité proto jsme do našeho filtru vybrali odpověď „Velmi vdůležité”. Samozřejmě můžeme ještě zohlednit i ostatní odpovědi.
Následně klikáme na Filtrovat výsledky, nebo Uložit filtr, jestliže chceme v budoucnu filtr znovu použít.
V případě uložení filtru se objeví dialogové okno, ve kterém můžete upravit název filtru, abyste věděli k čemu se váže a mohli ho jednoduše použít.
Nyní, když máme uložený filtr, sebraná data, nezbývá nic jiného než než vygenerovat cyklický report, který nám pak bude chodit na e-mail. Zůstáváme v záložce Analýza, ale klikáme na tlačítko Periodické reporty a pak na Vytvořit report.
Díky nejnovější aktualizaci můžeme libovolně spravovat obsah a vzhled reportu. Především můžeme zvolit formát, ve kterém chceme report obdržet (pdf, docx, xlsx, csv, spss) a dále pak jestli má obsahovat běžná data, agregovaná data, nebo raw data. Na víc ještě můžeme zvolit rozsah výsledků, které nás zajímají, např. zapneme náš nově vytvořený filtr „Velký vliv”. Dále můžeme nastavit čas zasílání reportu a čas ukončení zasílání reportu.
Doufáme, že tento článek rozptýlil pochybnosti spojené s nejnovější aktualizací služby a navnadil Vás k používání nových funkcí. V případě dotazů nás kontaktujte.