O invazi Facebooku, social marketingu a výzkumu reálných přínosů života se sociálním gigantem.
Facebook se bleskurychle stal velmi populární na celém světě a prakticky poslední roky můžeme vidět jeho jasnou převahu v oblasti sociálních médií. Počet uživatelů tohoto giganta překračuje počet obyvatel Indie. Více jak 1,2 mld lidí používá Facebook! V ČR je to 4,2 mln uživatelů, což z ní činí úžasnou potencionální skupinu zákazníků pro různé druhy marketingu.
Společnosti rychle rozpoznali jaké příležitosti s sebou Facebook přináší. Většina firem se může pochlubit přítomností na tomto populárním portálu. Jaké reálné výhody to může firmě přinést?
Samozřejmě, že účast na FB přibližuje firmu svým zákazníkům, informuje je o nových nabídkách a obvykle má vliv na pozitivní pohled na firmu. Je dobře známo jak veliký význam má slovní marketing. Jsme ale schopni určit jaký vliv mají „lajky”, nebo komentáře na příjmy společnosti? Opravdu to vylepšuje její image? Vzrůstá díky tomu profilu na FB prodej produktů, nebo služeb?
To je právě ono. Je těžké určit skutečné výhody, které přináší FB. Samozřejmě můžeme tvrdit, že máme přístup ke statistikám profilu, že víme kolikrát někdo klikl na naší reklamu. Přesto přesně nevíme jak se to odráží na financích naší firmy.
Proto Vám právě chceme říci, jak je důležité provádět průzkum svých uživatelů na sociálních sítích. To vše proto, abyste věděli, jestli Vaše kroky mají úspěch. Jestli existuje vztah mezi prodejem a počtem uživatelů. Jestli to vylepšuje Vaši image.
Příkladové otázky jaké můžete využít při průzkumu uživatelů FB:
V případě jakýchkoliv nejasností, jak by takový průzkum měl vypadat, využijte naší nabídku, v rámci které zorganizujeme a provedeme průzkum za Vás. Můžete také použít již připravené šablony, které urychlí a usnadní přípravu průzkumu.